dilluns, 3 d’octubre del 2011

Crema de carbassa i pastanaga a l'anís estrellat

Aquest dissabte vaig sopar amb uns bons amics que em van comentar que havien mirat el meu bloc buscant la recepta de la crema de carbassa, van veure que encara no hi era i  no van fer servir la carbassa i la van tornar a guardar a la nevera. Els vaig dir que jo també tenia mitja carbassa a la nevera i els vaig prometre que a principis d'aquesta setmana tindrien la recepta publicada...i aquí la teniu!
He fet una variant una mica oriental de la recepta que normalment faig i, un cop ho he provat, el resultat ha estat prou encertat tot i que us haig de dir que si no trobeu l'ingredient (anís estrellat) també hi queda bé sense.
Es tracta simplement d'agafar una cassola, escalfar-hi una mica d'oli d'oliva i tot seguit posar-hi una ceba gran, 2 pastanagues, mitja carbassa (un mig quilo) i ho tallem tot a trossos grossos i hi afegim un anís estrellat, sal i pebre. Quan ja estigui tot una mica enrossit (uns 5 minuts) hi posem mig litre d'aigua aproximadament, posem el foc més alt i deixem que bulli durant una mitja hora, fins que la carbassa  estigui tova. Aleshores hi treiem l'anís estrellat i ho triturem amb el túrmix juntament amb un rajolí de llet i ja estarà llest per servir.















És molt fàcil de fer, queda molt bona i l'anís estrellat li dóna un toc diferent però ja us dic que no és imprescindible. Es pot posar també un rajolí de crema de llet enlloc de llet (en el meu cas desnatada...) però ja sabeu, així és més saludable...

2 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...