dijous, 21 de juliol del 2011

Amanides de tomàquet: salmó fumat

Si tenim la sort de tenir una botigueta a la vora de casa on venguin bons tomàquets (tipus BUBU, al carrer Joaquim Costa), hi ha unes quantes amanides que sovint faig per sopar que ténen aquest ingredient com a protagonista.
Avui us presento la que vaig fer ahir per sopar: als tomàquets tallats en mitges llunes hi vaig afegir un sobre de salmó fumat tallat en tiretes i quadradets de formatge burgos (no del cutre burgodearias, un una mica millor) o de mozzarella de buffala o també hi quedaria bé el philadelphia ensaladas, crec. També hi vaig posar cogombrets tallats en rodanxetes i una mica d'anet (en castellà eneldo, una herbeta seca que va de conya amb el salmó). Per amanir-ho vaig barrejar oli d'oliva amb mostassa, concretament una mostassa picant que vam comprar a Amsterdam quan hi vam anar al novembre.
Em costa pensar en fer fotos de les coses, la propera vegada que la fem la penjaré!
**Heu vist que he canviat el disseny? Encara no m'acaba d'agradar, però...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...