diumenge, 30 de març del 2014

Sopa de tomàquet de Jamie Oliver

Qualsevol plat que tingui el tomàquet com a protagonista m'agrada i m'interessa... Ja havia fet una crema de tomàquets al forn molt fàcil de fer però que requereix el temps de pelar els tomàquets un cop cuits. L'altre dia vaig descobrir aquesta sopa de tomàquet al canal de youtube de Jaime Oliver i em va semblar que havia d'estar bona i que era prou fàcil. Una vegada més no em va decebre.

Per fer-la necessitem 2 branques d'api, 2 cebes, 2 pastanagues, 4 tomàquets de branca, 1 dent d'all, una llauna gran de tomàquet sencer, un litre i mig d'aigua i unes fulles d'alfàbrega (indispensables). Per començar pelem i tallem les verdures (cebes, api, pastanagues, alls) i els posem a coure en una cassola amb un rajolí d'oli d'oliva. Quan ja estiguin cuites hi posem els tomaquets de branca frescos pelats, la llauna de tomàquet i l'aigua i ho deixem coure tot durant uns 20 minuts. Hi posem les fulles d'alfàbrega i ho triturem tot amb el túrmix.



















´Com podeu observar, és una sopa que es fa prou ràpid i que és ideal per sopar entre setmana... I repeteixo: és indispensable posar-hi les fulles d'alfàbrega per donar-hi el gust característic. Com punt culminant s'hi pot afegir mozzarella que queda la mar de bé. Que vagi de gust.

2 comentaris:

  1. A pretty important functions of one's kitchen are to store, prepare and cook food and to accomplish related tasks including dishwashing.frigidaire self cleaning oven instructions

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...